Nästa söndag

Nasta sondag ska vi aka till Bangkok. Baraljudet av nasta sondag far en ju att undra vart tiden tar vagen.  Och nasta sondag, jag undrar om dom harbrakat klart dar borta i Bangkok. Min kompis A som bor dar skriver att honstannar inne for tillfallet, de tar alldeles for stokigt och farligt att ga ut.Senaste mailet jag fick skrev hon att hon INSIST att vi INTE kommer. Det ar valbara att vanta och se vad som hander. Mycket maste handa innan nasta sondag,och mycket kommer att vara over innan nasta sondag och mycket kommer vi attgora innan nasta sondag! Vi betar av listan jag skrev, och gor aven lite andrasaker. Eftersom vi ar sa nostalgiska av oss sa kom vi pa att om vi mest gor nya saker nu och gar till nya stallen, sa kommer vi inte tanka att “tank nar vi var har sist, eller “nu ar det SISTA gangen vi ar har”. Vi har ju gatt in i det har med en massa aussiekraft och da ar det ju svart att lamna det. Vi sitter liksomfast.

Och enligt min shoppinglista finns det enhel del att gora ocksa. Men jag maste nog vanta med inkopen tills pa mandag narjag far lon, sa att jag inte marker sa mycket av halet i planboken.

Nu hoppar jag mellan internetvader och uppdateringar om Bangkok, det ar nastan svart att fa nat annat gjort an dessa tva valdigt viktiga saker.


Kommentarer
Postat av: mormor

Man blir lite orolig över att höra om vad som händer där borta i Bangkok. Hoppas verkligen det blir lugnare och säkrare innan ni åker dit.

2009-04-14 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0