Nedräkning

Klockan tickar och nedrakningen har borjat. Vi forsoker att ignorera det men det gar inte sa bra, det kryper liksom in i oss att tiden gar och det ar nu tva och en halv vecka kvar har pa andra sidan jorden, for den har gangen! Nar vi akte trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle fundera over att aka tillbaka, och sant vet man ju aldrig, men nu finns det iallafall annu en kontinent vi vi kallar for hemma. Vi kanner oss nog lite hemma bade pa Mallorca och i Karibien ocksa, men annars ar det ju USA, London och Melbourne som ar hemma. Paris fastnade aldrig pa mig, sa det ar inte hemma.


Ju farre dagar det blir kvar desto langre blir listan pa saker vi vill gora och gora igen! Hur ska vi hinna med allt?

Ata pa lentils at Anything.
Shoppa pa DFO
Promenera till Bridge Rd, i Richmond dit vi kom forsta natten, vimmelkantiga och trotthet efter 24 timmar pa resande fot. Vi ar ju sa nostalgiska av oss sa vi maste alltid tillbaka.
En latte i en Arkad.
SItta i baren pa South Bank.
Ga till docklands,
Meet me at Mikes.
Nattfota.
Grafittigatan.
Ata pizza pa Little Creatures.
Baren pa Fed Sq.
Var bar pa torget.
St kilda stranden.
Forever New.
Magnation.
Great Ocean Rd.
Kollegtraff.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0