Ja ma hon leva!!!


Molly fyllde fem ar igar!!! Lilla gumman, borjar bli stor. Vi skramde henne genom att vackte henne med tarta och ett ljus i form av en femma, Det var morkt och hon sov langre an oss, kors i taket, men sen kom hon pa att det var hennes fodelsedag! Femmanljuset hann brinna ner till halfen innan hon ville blasa ut det! 
Hon fick tre presenter, en gul boll, en rosa dockvagn och en docka! Docken ar en flicka som heter Pippi, (det ar inte svenska vanliga pippi). Hon var sa glad at sina presenter, nu kanner hon sig nog mer hemma! Hon springer runt med vagnen, och visar dockan sin sang, badrummet, trappan. 
Sen firade Micke och Molly hela dagen genom att besoka den botaniska tradgargen, kopa en koalabjorn, ata glass, och pa kvallen ville Molly ha hamburgare! 

Och ett stort grattis till lilla syster yster som fyller jamt samtidigt som Molly! 

En bild fran vart melbournehem! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!!



Vad harligt att ni ar framme och att allt gatt sa bra. Sa roligt att ni delar med er om era upplevelser. Jag Onskar verkligen att vi kunde komma och halsa pa, vill ju inte att baddsofforna ska sta oanvanda och damma, haha!



Stor KRAM till er alla pa Valentine's Day och en extra grattiskram till Molly, i efterskott.



Stay Cool Down Under. Langtar tills vi ses. Jag har annu inte bokat Sverige resa men jag lovar att jag ska.

Puss!

2009-02-14 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0