Leta katt

Har pa jobbet ar det full fart. Alla springer runt runt och printar och printar infor en bokmassa I USA som forra agaren ska aka pa och det ar brattom brattom. Eftersom jag kom precis innan detta sker sa ar jag inte riktigt med I svangarna, men jag hjaper till sa gott jag kan! Jag hoppar mellan dom olika grafiska programmen och alla lager I photoshop och det gor mig helt snurrig ibland, och eftersom vi inte anvander indesign som hemma pa mama, sa borjar jag redan glomma det. Jag oppnade upp det en dag nar jag korde fast I photoshop och kande mig lite lost dar ocksa, sa kan det ga. 
Har gor dom massor med barnbocker I alla storlekar, och former och med alla mojliga tekniker, det ar utstansade former I bockerna, tryckt pa olika sorters plast, det finns bocker som ar tredimensionella, det finns bocker som man gor om till tag eller bilar. Allt man kan tanka sig, sa det ar en frojd att vandra runt I deras arkiv och kolla in gamla grejer.






Ett litet exempel pa vad jag pysslar med! Jag forsoker alltid smyga in lite bakgrundsillisar men det gar inte alltid hem. Det ar ganska stor skillnad pa att sitta och leta Gwyneth Paltrowbilder och bilder pa katter till ett pussel.

Apropa nat helt annat. Det ar tur att affarna stanger kl halv sex och jag kommer till stan kl halv sju annars skulle jag bara shoppa. Men igar sprang jag pa en affar som var oppen till sju och da passade jag pa att ta hem en ny garderob. Melbourneshopping ar trevligt. 




Kommentarer
Postat av: Åsa

Så roligt att få veta lite om ert liv i Melbourne! Kommer att bevaka sidan ordentligt må ni tro! Vi saknar er här på Up-Over-sidan ska ni veta!

STOOOORA KRAMAR! från Åsa

2009-02-19 @ 15:32:24
Postat av: mormor

Verkar som du har fullt upp på jobbet - och en aning rörigt. Visst är det väl Molly jag ser på en liten bild??

Kram

2009-02-22 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0