Rosa



Jag gillar rosa, allting blir fint I rosa! Nar vi gor tidningssidor i mama sa hur manga andra farger man an provar sa blir det alltid bra med rosa. Jag forsoker infora det har pa forlaget pa barnbockerna, men har ar dom inte lika fortjusta I rosa! Men nagra bocker har faktiskt fatt rosa titlar iallafall, sa jag har satt min lilla stampel pa nanting som jag lamnar efter mig har.

Idag var det regn ute, for forsta gangen sen vi kom hit. Jag har ju blivit helt vaderbiten har, och kollar vaderleksrapporten varannan timme. Jag ar vaderberoende! Maste ha min sol! Sa vaderberoede att jag nu for tiden har inbyggd rouge efter att har spenderat for manga timmar i solen forra helgen. Men nu ar det regn och det behovs, om inte sa for att fa stopp pa dom sista branderna. Det gjorde iallafall att mitt tag gick langsamt, och en massa tag blev installda, for Melbourne stannar upp nar det regnar, ungefar som Stockholm nar forsta snon kommer. Amanda, som brukar forbarma sig over mig som min privata chauffor fick idag for forsta gangen sta och vanta pa mig vid taget. Nog om vadret. Jag sitter anda inne och har utsikt over bokforlagets stora stora lagerlokal, sa jag ser anda inte ut! 

Vi har nog aldrig varit sa halsosamma som vi ar har! Ar ute varje dag, Micke och Molly ar ju ute jamt, jag lite varje dag, vi ater bonor, tofu och avokado, och jag gor yoga och mediterar pa min spikmatta. Kan det bli halsosammare! (Det mindre halsosamma ar val alla latten och alla kalla ol I solen!)

Kommentarer
Postat av: cecilia

söta!

2009-02-25 @ 11:46:49
URL: http://www.mama.nu
Postat av: mormor

Tänk att systrarna är så svaga för just rosa ....

Kram

2009-02-25 @ 21:38:51
Postat av: Li

Åh, vad fint och mysigt ni verkar ha det! Vi saknar dig här! Kram Li

2009-03-03 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0